23 Ekim 2013 Çarşamba

Tabletim ve Anılarımız

Şirketimiz Nisan ayında bir kampanya yapmış ve stoklar yettiği sürece bize motorola xoom tableti indirimli olarak vereceğini duyurmuştu. Malesef bu kampanyadan ekipteki arkadaşlarım dahil hiçbirimiz faydalanamadık. Ancak o zaman alıp almamaya karar verebilmek için oldukça araştırma yapmıştım tablet hakkında. Oradan bir hayranlık kaldı sanırım, tablet denildiğinde aklıma başka bir marka/model gelmiyor hâlâ:) Sözlüm sayesinde şirketimin heveslendirip vermediği tablete kavuşmuş oldum. Zaten gereksiz miydi, şımarıklık mı yaptım da mecbur bıraktım çocuğu derken bir de aldığımız tabletin bozuk çıkması oldukça moralimi bozdu.

Tableti birgün boyunca kullanmaya çalıştım. Sürekli beni uygulamadan atıyor ve durup dururken yeniden başlıyordu. Aldığımız yere götürdük, arıza biriminde çalışan arkadaş ilk önce fabrika ayarlarına döndürüp bir iki sayfa gezdi. "Bir şey görünmüyor, biraz kullanın devam ederse tekrar getirirsiniz" deyip bizi başından savmaya çalıştı. Ben sıkıntıdan emin olduğum için: "bir daha getirdiğimde de bunu söyleyip yollayacaksınız şimdi bakın mutlaka bu sorunu yaşayacaksınız eminim" diyerek karşı çıktım. Daha sonra bunun yazılımsal bir sıkıntı olduğunu ve garanti kapsamına bile girmediğini söyleyerek geçiştirmeye çalıştı. En sonunda dediği ise, "şu an vaktim yok ancak test ederken ben görsem sıkıntıyı, değiştirme insiyatifim var". O zaman bırakalım da akşama kadar kurcalayın, sen görmedin diye arıza yok değil sonuçta. Bunu da önerdim tabi ki. Dükkandan o tableti alıp çıkmaya hiç niyetim olmadığından oldukça bir süre başlarına ekşidik. Sonuç olarak hatayı kendisi de aldı ve cihazı değiştirdi. Şu an tabletim sıkıntısız çalışıyor, ancak o başlangıç ekranına gıcık oldum sanırım:)

Bizim yanımızda henüz 1 hafta önce iPhone almış olan bir müşteri de bataryası ile ilgili şikayette bulundu. Extra 100TL vererek VIP garanti de yaptırmış telefonuna. Görevli arkadaşın önerdiği bataryanın değişmesi gerektiği, bunu garantinin karşılamıyor olduğu, isterse VIP'sini kullanabileceği ancak batarya 50TL olduğu için zarara gireceği oldu. Bunun üzerine kız yeni bir batarya almak üzere mağazadan çıktı. Daha 1 hafta önce aldığın telefonda böyle bir sıkıntı çıkıyor ve faturası sana patlıyor. O da güzel, bu garantiler neyi kapsıyor ki Allah aşkına!

Velhasıl elektronik piyasasından dilim oldukça yandı. Kaç aydır araştırma yapıyorum, o paraya kıyana kadar kendimle o kadar savaştım. Sonuçta elimde bozuk bir tablet olacaktı neredeyse. Tableti değiştirelim dediğinde nasıl rahat bir nefes aldım anlatamam. Burdan sonra bir sıkıntı yaşamam diye dua ediyorum.




Dear tabletim; oldukça hızlı, 3G bağlantısı var, bluetooth olması benim için çok önemliydi. 32GB depolama alanı olması da bir artı. Daha iyi olabilirdi dediğim kısımlar ise; daha hafif ve ince olabilirmiş. Bir de android versiyonu 3.0 honeycomb. Yükseltilebilse süper olur cidden! Yine de büyük kolaylık, elleriniz dert görmesin mühendis arkadaşlarım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder