19 Ekim 2013 Cumartesi

Bana Hergün Bayram

Ha Geldi ha gelecek, tatil yapacağız derken bitti bile. Kurban bayramını da bitirdik. Bir dahaki bayrama kadar böyle 9 günlük güzel bir tatil göremeyeceğiz artık. Her tatilin bir sonu var malesef. Önemli olan güzel bir bayram geçirmiş olmaktı. Geriye dönüp baktığımızda tatil olduğundan başka da bir şeyler hatırlamak çok hoş olacak.


Küçüklüğümde bir ya da iki kez kurbanımızı kendimiz kesmiştik. Eve leğenle et geldiğini ve annemle kavurma yaptığımızı hatırlıyorum. Çok et seven bir aile olmadığımızdan, o yıllardan sonra  genelde kurumlara veriyoruz kurbanımızı. Bu yıl sözlümün ailesi kendisi kestiği için yine o yıllara gittim bayramda. İlk gün kavurma yemeye davet ettiler sağolsunlar. Sonrasında ise bütün akrabaların elini öptüm sanırım. Hayatım boyunca hiçbir bayram bu kadar kalabalık görmemiştim. Böyle bir bayramdan sonra dinlenmek için de bir hafta tatil olmalı:)

Gurbetteyiz kimsemiz yok derken hem kardeşimin nişanlısının ailesi hem de benim sözlümün ailesi sayesinde kocaman bir ailemiz oldu. Kayınvalidem de sağolsun beni kendi çocuklarından ayrı tutmuyor. Bu sene bayramla doğumgünüm çakıştı. Bana süpriz doğumgünü bile hazırlamış. Sağolsun anneciğimin yokluğunu hiç hissettirmiyor. Rabbim mükafatını ahirette verir inşallah.

Sözlümle doğumgünlerimiz arasında 9 gün fark var. Dolayısıyla ayrı ayrı kutlamak yerine birlikte kutlamaya karar vermiştik nitekim öyle de yaptık. Ayın 14ünde çıktık dolaştık, hediyeleştik, sinemaya gittik. Ben resimlerimizi bastırmak istiyordum. O da taa eski günlerden söz resimlerimize kadar beğendiklerini bastırmış. Çok güzel bir hediye olmuş:) Sonra kayınvalidem doğumgünümden bir akşam önce çok yakın arkadaşlarım seni merak ediyorlar tanışmak istiyorlar diye yemeğe davet etmişti. Bir baktım pasta almışlar:) Sözlümün doğumgününde hiç böyle şeyler yapılmadığı için o da sitem etmeye başladı tabi ben artık üvey çocuğum diye. Yaklaşık bir haftadır aralıklarla doğumgünümü kutluyor olsak da dün çıkıp gezmemek olmazdı tabi. Sinemaya gittik çılgın hırsız 2 filmine. Sonra avm'de gezerken benim çoook uzun zamandır istediğim ama ev borcunun da çıkması nedeniyle bir türlü alamadığım tabletin indirimde olduğunu gördük. Yine bir şey diyemedim ama moralim bozuldu. Arkadaşlarım saçma sapan şeylere o kadar para harcıyorlar ben çok istediğim bir şeye bile gereksiz gözüyle bakar oldum artık. Tabi bu emeklerimin sonucunda bir evimiz olacak inşallah ama yine de boşa çalışıyorum gibi geliyor bazen. Maaşımı alır almaz oraya buraya deyip elimde para kalmayınca:) Velhasıl, sözlüm de moralimin bozulduğunu farkedince gidip aldı bana bininci doğumgünü hediyesi olarak. Hiç gerek yoktu aslında ama heves edince insanın aklında kalıyor işte. Canım sıkılınca hele ki para yüzünden canım sıkılınca da kıyamıyor. Kısmet doğumgünüme imiş.





İyi ki doğduk ve birbirimizi bulduk. Rabbim yokluğunu göstermesin.







Şimdi vakit toplanıp, tatilin rehavetinden sıyrılıp geri dönme vakti. Kısmetse yarın ikindi gibi yollardayım.Yolcu yolunda gerek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder