25 Ekim 2013 Cuma

Bu Puzzle'ı Bitiren Kız Kör Oldu

Dün gece saat 4'te yattım, sabah 6'da kalkacağımı bile bile. Sebeb-i âlâsı canımın sıkkın olması, kafama bazı şeyler takılmış olması gibi konulardı. Ama sonucu güzel oldu. Vesile ile bir puzzle'ın daha sonuna gelmiş oldum. Değdi mi, bence değdi.



Bu puzzle'ı A101'den almıştım. Son birkaç aydır biraz hızlı tükettiğimden hepsine 30ar TL veremeyeceğim. 2x1000 puzzle 14TL idi yanlış hatırlamıyorsam. Tablo bittiğinde çok hoşuma gitti. İçerisinde oldukça soft renkler vardı içim açıldı yaparken:) Fırsatım olduğunda çerçeveletip evimin başköşesine asacağım kısmetse.




Puzzle yapmaya 4 yıl önce 500 parça ile başlamıştım diye hatırlıyorum. O zaman kardeşimle birlikte yapmıştık. Ben evden uzakta okuduğum için birlikte bu kadar zaman geçirmek çok hoşuma gitmişti. Zaten bence bu hobi tek başına yapmaktan ziyade sevdiklerinizle yanyana oturarak, bazen ufaktan yarışarak ama hep gülüp eğlenerek tamamlanacak bir faaliyet. Ev arkadaşım da heves edip aldığında hepimiz bu mantıkla hareket edip saldırmıştık(4 kişiydik evde o zaman). Oysa ki o tek başına tamamlamak istiyormuş, herkes için aynı şeyi ifade etmeyebiliyor demek ki. Gerçi sonuçta karışık bulup yapmamıştı ve ben tamamlamıştım. Ne de olsa "zoru zaten başarırım, imkansız biraz zaman alır".

Sonraları üniversitede öğrenciyken bu kadar çok sevdiğim bir uğraş paraya dökülebilir mi diye de düşünmedim değil. Ama yurdumun güzel insanı o işe çoktan el atmış, ve benim rakip olamayacağım kampanyalar yapmıştı bile. "Bitiremediğiniz puzzlelarınızı bize gönderin, şu kadar paraya bitirelim. Çerçeveletip yollayalım kargo da bizden" ilanını gördüğümde bu hevesimden anında vazgeçtim. Üzerine bir de para verseydiniz bari, bu kadar da insafsız rekabet olur mu:) Bir bayanın da bitirilemeyen parçaları tamamlamaya gönüllü olduğunu duyurduğu bir ilan görmüştüm ama onun ki tamamen bu işe olan aşkından kaynaklı bir girişimdi. Fî Sebilillah. Ben de olsa olsa böyle bir şey yaparım zaten herhalde.

Bu zamana kadar tamamladığım diğer kıymetlilerim:
260 parça bir pisicik
 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

Konuya başlığı bu şekilde atmama neden olan puzzle. Kaç haftada tamamlandı hatırlamıyorum. 1000 parça idi ama renkler o kadar karışıktı ve karanlıktı ki...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Saat işini pek tutmadım. Farklı bir deneyim oldu ama yelkovan ve akrep pek seçilmedi uzaktan. Belki daha açık renkli bir resim seçilmeliydi, bilemedim.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yeni maceraları paylaşmak üzere. To be continued...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder